Довідка за І квартал 2018 року

До управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2018 року надійшло 162 заяв, звернень і скарг громадян (2017 рік – 190) що на 28 менше, ніж за відповідний період минулого року.

Особистий прийом громадян проводиться начальником та заступниками згідно із затвердженими графіками прийому громадян. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів прийнято 68 громадян, у минулому році за цей період прийнято 31 громадянина.

З Міністерства охорони здоров’я України надійшло – 33 (20,3%), (2017 рік – 32 – 16,8%) звернень, з облдержадміністрації – 38 (23,4%), (2017 рік – 47 – 24,7%) з прокуратури – 7 (4, 3%), (2017 рік – 5 – 2,6%) з обласної ради – 1.

З урядової «гарячої телефонної лінії» облдержадміністрації та Міністерства охорони здоров’я України опрацьовано 29 звернень, (2017 рік – 40), розгляд яких здійснюється впродовж 3-5 робочих днів.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації одержано 13 (8,0%), (2017 рік – 41 – 25,3%) запитів на інформацію. Запити розглянуті у встановлені терміни згідно чинного законодавства.

Безпосередньо до управління охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло 83 (51,2%), (2017 рік – 92 – 48,4%) звернення, 1 – подяка, 18 (11,1%) – скарг, (2017 рік – 4), 33 (20,3%), (2017 рік – 9) про неправомірні дії медичних працівників. Вирішено позитивно 55 (33,9%), (2017 рік – 39 – 20,5%), надано роз’яснення у 142 (87,6%) випадках, у стадії розгляду 32 (19,7%), (2017 рік – 30) звернення.

Найбільша увага приділялась розгляду звернень пільгових категорій населення: від ветеранів та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 50 (30,8%), за минулий рік отримано – 30 (15,7%), результати їх розгляду позитивні.

Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька – 35 (21,6%), з м. Ковеля – 4 (2,4%), з м. Володимир-Волинського – 3 (1,8%), з м. Нововолинська – 6 (3,7%). З Володимир-Волинського району – 2 (1,2%), Горохівського – 6 (3,7%), Іваничівського – 3 (1,8%), Камінь-Каширського – 3 (1,8%), Ківерцівського – 11 (6,7%), Ковельського – 9 (5,5%), Локачинського – 0, Луцького – 5 (3,0%), Любешівського – 4 (2,4%), Любомльського – 4 (2,4%), Маневицького району – 5 (3,0%), Ратнівського – 6 (3,7%), Рожищенського – 7 (4,3%), Старовижівського – 4 (2,4%), Турійського – 7 (4,3%), Шацького – 3 (1,8%), з інших 25 ( 15,4%) звернень.

Аналізуючи структуру звернень за видом надання  медичної допомоги, варто відзначити що більшість з них стосується  лікування – 30 (18,5%), (2017 рік – 57 – 30,0%); про забезпечення ліками та виробами медичного призначення надійшло – 16 (9,8%), (2017 рік – 18 – 9,4%); щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 9 (5,5%), (2017 рік – 5 – 2,6%); про суглобопротезування – 11 (6,7%), (2017 рік – 27 – 14,2%); про забезпечення слуховим апаратом – 1 (0,6%), (2017 рік – 1 – 0,5%); про зубопротезування – 2 (1,2%), (2017 рік – 1 – 0,5%); з  інших питань – 46 (28,3%), (2017 рік – 51 – 26,8%). Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.

Збільшилася кількість повторних звернень, що становить – 9 (5,5%), (2017 рік – 3 – 1,5%), колективних надійшло – 1.

Вони надходили переважно з Міністерства охорони здоров’я України та облдержадміністрації з приводу надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення медикаментами та інші. Питання розглядались на апаратних та оперативних нарадах. 

Відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян» рішення колегії обласної державної адміністрації від 25 лютого 2016 року № ½ «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації за І квартал 2018 рік», з метою недопущення формального, несвоєчасного розгляду звернень, що надходять в управління охорони здоров’я облдержадміністрації було видано наказ від 22 березня 2016 року №106-од «Про удосконалення роботи із зверненнями громадян» в якому зобов’язано головних лікарів лікувально-профілактичних закладів області узяти під особистий контроль розгляд звернень і забезпечення першочергового особистого прийому учасників АТО, членів їх сімей та пільгової категорії громадян і приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими вони звертаються.

Зобов’язано головного лікаря обласного центру здоров’я С.Новосада: організувати проведення прес-конференцій з актуальних питань, що найчастіше турбують населення області в галузі медицини.

Питання роботи із зверненнями громадян розглядались на підсумковій колегії в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації 29 березня 2018 року за підсумками якої зобов’язано головних лікарів проаналізувати роботу із зверненнями громадян на медичних радах та видати конкретні розпорядчі документи щодо значного поліпшення цієї роботи у 2018 році.

За І квартал 2018 рік прес-центром управління охорони здоров’я проведено 6 прес-конференцій та 3 круглих столів.