Довідка за 2018 рік

На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2018 рік надійшло 680 заяв, звернень і скарг громадян  що на 10 більше, ніж за 2017рік.

Особистий прийом громадян проводився начальником  управління охорони здоров’я та його заступниками згідно із затвердженими графіками прийому громадян. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів прийнято 140 громадян, у минулому році за даний період прийнято 105 громадян.

З Міністерства охорони здоров’я України надійшло – 117 (17,2%), (2017 рік – 109) звернень; з облдержадміністрації  – 237 (34,85 %), (2017 рік – 168); з обласної ради – 8 (1,2%),(2017 рік – 1); з прокуратури – 18 (2,6%), (2017 рік – 12) .

З урядової «гарячої телефонної лінії» облдержадміністрації та Міністерства охорони здоров’я України опрацьовано 187 (27,5%) звернень, (2017 рік – 104), розгляд яких здійснювався впродовж 3 – 5  робочих днів.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації одержано 81 (2017 рік – 57) запит.

Всі звернення  розглянуто по суті, у встановлені терміни та згідно чинного законодавства.

Безпосередньо до управління охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло 8 (1,2%) – подяк; 42 (6,2%) – скарги; 70 (10,3%) звернень про неправомірні дії медичних працівників, решта звернень – з інших питань.

Вирішено позитивно 142 (20,9%), (2017 рік –  143);  надано роз’яснення у 453 (66,6%), (2017 рік – 495­) випадках; у стадії розгляду 10 (1,5%), (2017 рік – 16) звернень.

         Найбільшу увагу звертали  на розгляд звернень пільгових категорій населення: від ветеранів та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки –185 (27,2%), (за 2017 рік – 111, результати їх розгляду позитивні.

Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька – 179 (26,3%), з м. Ковеля – 44 (6,5%), з м. Володимир-Волинського – 12 (1,8%), з м. Нововолинська – 32 (4,7%). З Володимир-Волинського району – 8 (1,2%), Горохівського – 24 (3,5%), Іваничівського – 15 (2,2%), Камінь-Каширського – 21 (3%), Ківерцівського – 36 (5,3%), Ковельського – 19 (2.9%), Локачинського – 8 (1,2%), Луцького – 27 (4%), Любешівського – 16 (2,35%), Любомльського – 8 (1,2%), Маневицького району – 19 (2,8%), Ратнівського – 28 (4,1 %), Рожищенського – 14 (2%), Старовижівського – 16 (2,35%), Турійського – 15 (2,2%), Шацького – 6 (0,9%), з інших 133 (19,6%) звернень.

Аналізуючи структуру звернень за видом надання медичної допомоги, варто відзначити що більшість з них стосується лікування – 189 (27,8%), (2017 рік – 148 (22,08%)); про забезпечення ліками та виробами медичного призначення надійшло – 122 (18%), (2017 рік – 88 – 13.13%); щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 38 (5,6%), (2017 рік – 38 – 5,67%); про суглобопротезування – 27 (4%), (2017 рік –61 – 9,1%); про забезпечення слуховим апаратом – 2 (0,3%), (2017 рік – 3); про зубопротезування – 4 (0,6%), з  інших питань – 388 (57%), (2017 рік – 439 – 65%). Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.

Кількість повторних звернень становить – 50 (7,35%), (2017 рік – 30); колективних надійшло – 5 (0,74%), (2017 рік – 5).  Вони надходили переважно з Міністерства охорони здоров’я України та облдержадміністрації з приводу надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення медикаментами та інші. Питання розглядались на апаратних та оперативних нарадах. 

За  2018 рік прес-центром управління охорони здоров’я проведено  10  прес-конференцій та 6 круглих столів.