Довідка за І півріччя 2018 року

До управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2018 року надійшло 314 заяв, звернень і скарг громадян (2017 рік – 311) що на 3 більше, ніж за відповідний період минулого року.

Особистий прийом громадян проводиться начальником та заступниками згідно із затвердженими графіками прийому громадян. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів прийнято 83 громадянина, у минулому році за цей період прийнято 60 громадян.

З Міністерства охорони здоров’я України надійшло – 54 (17,1%), (2017 рік – 46) звернень, з облдержадміністрації – 104 (33,1%), (2017 рік – 71) з прокуратури – 9 (2,8%), (2017 рік – 11) з обласної ради – 2 (0,6%).

З урядової «гарячої телефонної лінії» облдержадміністрації та Міністерства охорони здоров’я України опрацьовано 70 звернень, (2017 рік – 54), розгляд яких здійснюється впродовж 3-5 робочих днів.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації одержано 31 (9,8%), (2017 рік – 24 – 7,7%) запитів на інформацію. Запити розглянуті у встановлені терміни згідно чинного законодавства.

Безпосередньо до управління охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло 145 (46,1%), (2017 рік – 165 – 53%) звернень, 3 (0,9%) – подяки, 34 (10,8%) – скарги, 56 (17,8%) про неправомірні дії медичних працівників.

Вирішено позитивно 63 (20,0%), (2017 рік – 61 – 19,6%), надано роз’яснення у 211 (67,1%), (2017 рік – 217 – 69,7%­) випадках, у стадії розгляду 37 (11,7%), (2017 рік – 17 – 5,4%) звернень.

Найбільша увага приділялась розгляду звернень пільгових категорій населення: від ветеранів та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 94 (29,9%), за минулий рік отримано – 54 (17,3%), результати їх розгляду позитивні.

Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька – 86 (21,6%), з м. Ковеля – 13 (4,1%), з м. Володимир-Волинського – 4 (1.2%), з м. Нововолинська – 13 (4,1%). З Володимир-Волинського району – 5 (1.5%), Горохівського – 8 (2,5%), Іваничівського – 6 (1,9%), Камінь-Каширського – 10 (3,1%), Ківерцівського – 16 (5,0%), Ковельського – 12 (3,8%), Локачинського – 1 (0,3%), Луцького – 13 (4,1%), Любешівського – 7 (2,2%), Любомльського – 5 (1,5%), Маневицького району – 10 (3,1%), Ратнівського – 12 (3,8%), Рожищенського – 11 (3,5%), Старовижівського – 4 (1,2%), Турійського – 11 (3,5%), Шацького – 3 (0,9%), з інших 58 (18,4%) звернень.

Аналізуючи структуру звернень за видом надання медичної допомоги, варто відзначити що більшість з них стосується лікування – 61 (19,4%), (2017 рік – 75 – 24,1%); про забезпечення ліками та виробами медичного призначення надійшло – 28 (8,9%), (2017 рік – 33 – 10,6%); про забезпечення медичним обладнанням – 14 (4,4%), (2017 рік – 7 – 2,2%), щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 19 (6,0%), (2017 рік – 19 – 6,1%); про суглобопротезування – 15 (4,7%), (2017 рік – 35 – 11,2%); про забезпечення слуховим апаратом – 1 (0,3%), (2017 рік – 2 – 0,6%); про зубопротезування – 3 (0,9%), з  інших питань – 104 (33,1%), (2017 рік – 91 – 29,2%). Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.

Збільшилася кількість повторних звернень, що становить – 27 (8,5%), (2017 рік – 7 – 2,2%), колективних надійшло – 2.

Вони надходили переважно з Міністерства охорони здоров’я України та облдержадміністрації з приводу надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення медикаментами та інші. Питання розглядались на апаратних та оперативних нарадах. 

За І півріччя 2018 року прес-центром управління охорони здоров’я проведено 9 прес-конференцій та 5 круглих столів.