Оголошення про проведення відкритих торгів

  1. Замовник (генеральний замовник):
    1. Найменування: Управління охорони здоров’я Волинської облдержадміністрації
    2. Код за ЄДРПОУ: 23254447
    3. Місцезнаходження: вул.Ст.Бандери, 5, м.Луцьк, Волинська обл., 43000
    4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 23254447
    5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
      Прізвище, ім’я, по батькові: Кацаман Валерій Павлович
      Телефон: (0332) 793066
      Тел./факс: (0332) 243559
      Е-mail: uoz@uoz.volyn.ua
  2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4624000 (чотири мільйони шістсот двадцять чотири тисячі) грн.
  3. Адреса веб-сайту, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю:
  4. Інформація про предмет закупівлі:
    1. Найменування предмета закупівлі: код 21.20.1 – ліки ((інсуліни та їх аналоги)) – зазначено у документації конкурсних торгів (17 лотів)
    2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: зазначено у документації конкурсних торгів
    3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника
    4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: червень-грудень 2015 року
  5. Місце отримання документації конкурсних торгів: за адресою замовника, кабінет секретаря комітету з конкурсних торгів
  6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати):
    1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів:
      банківська гарантія або договір поруки; вказано у документації з конкурсних торгів;
      лот 1 – 15500 (п’ятнадцять тисяч п’ятсот) грн.,
      лот 2 – 18500 (вісімнадцять тисяч п’ятсот) грн.,
      лот 3 – 23000 (двадцять три тисячі) грн.,
      лот 4 – 16000 (шістнадцять тисяч) грн.,
      лот 5 – 7000 (сім тисяч) грн., лот 6 – 8500 (вісім тисяч п’ятсот) грн.,
      лот 7 – 20000 (двадцять тисяч) грн., лот 8 – 4500 (чотири тисячі п’ятсот) грн., лот 9 – 4500 (чотири тисячі п’ятсот) грн.,
      лот 10 – 6500 (шість тисяч п’ятсот) грн.,
      лот 11 – не вимагається,
      лот 12 – не вимагається,
      лот 13 – не вимагається,
      лот 14 – не вимагається,
      лот 15 – не вимагається,
      лот 16 – не вимагається,
      лот 17 – не вимагається
    2. Умови надання: не повертається відповідно до ч.3 ст.24 Закону
  7. Подання пропозицій конкурсних торгів:
    1. Місце: за адресою замовника, кабінет секретаря комітету з конкурсних торгів
    2. Cтрок: 21.05.2015р. 11.00
  8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
    1. Місце: за адресою замовника, зал засідань
    2. Дата: 21.05.2015
    3. Час: 12:00:00
  9. Інформація про рамкову угоду:
  10. Додаткова інформація: у зв’язку з нагальною потребою торги проводяться за скороченою процедурою
  11. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення: Голова комітету з конкурсних торгів В.Кацаман