Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли в управління охорони здоров’я за І квартал 2019 року

На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за  І квартал 2019 року надійшло  187 заяв, звернень і скарг громадян  що на 25 більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Особистий прийом громадян проводився начальником  управління охорони здоров’я та його заступниками згідно із затвердженими графіками прийому громадян. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації  під час проведення особистих прийомів було зареєстровано 31 звернення громадян.

З Міністерства охорони здоров’я України надійшло –30, звернень; з облдержадміністрації  – 76; з інших установ – 13; безпосередньо до УОЗ – 68.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації одержано запит.

Всі звернення  розглянуто по суті, у встановлені терміни та згідно чинного законодавства.

Вирішено позитивно  – 75;  надано роз’яснення у 84  випадках; у стадії розгляду – 18  звернень.

         Найбільшу увагу звертали  на розгляд звернень пільгових категорій населення: від ветеранів та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки –42 , результати їх розгляду позитивні.

Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька – 61, м. Ковеля – 14, з м. Володимир-Волинського – 9, з м. Нововолинська – 9, з Камінь-Каширського, Ківерцівського , Ковельського районів – по 8 звернень, Луцького району – 9,  Ратнівського району – 12.

Аналізуючи структуру звернень, варто відзначити що більшість з них стосується лікування – 27; про забезпечення ліками та виробами медичного призначення 23 –; щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 15; про суглобопротезування –17; про роботу СШМД – 9,  з  інших питань –86. Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.

Кількість повторних звернень становить – 10 колективних  – 4.