Запрошення взяти участь у торгах

УКРАЇНА
Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»
Позика # 8475-UA
Назва договору: «Закупівля медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини»
Номер (згідно з Планом закупівель): № ICB-G  6.2.1.1 

  1. Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування договору щодо закупівлі медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
  2. Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини Волинської області за наступними позиціями:
    • стетофонендоскоп – 414шт;
    • тонометр механічний – 414шт;
    • манжета для тонометра дитяча – 414 шт
    • манжета для тонометра стегнова – 414 шт
    • офтальмоскоп портативний – 138 шт;
    • Ростомір підлоговий – 138шт;
    • Ваги медичні для новонароджених – 138шт;
    • Ваги медичні для дорослих – 138шт;
    • Електрокардіограф портативний – 138шт;
    • Сумка холодильник для транспортування біоматеріалу- 138шт;
    • Експрес аналізатор сечі – 138 шт;
    • Реактиви для експрес-аналізатора сечі – 27600шт
    • Біохімічний експрес-аналізатор крові – 138шт;
    • Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (глюкоза) – 27600шт;
    • Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (холестерин) – 27600шт;
    • Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (тригліцериди) – 27600шт;
    • Пульсоксиметр – 138шт;
    • Небулайзер – 138шт;
    • Холодильник – 138шт;
    • Апарат Ротта – 138 шт;
    • Сумка укладка лікаря – 138шт;
    • Кушетка медична – 552шт;
    • Шафа для ліків з сейфом – 138 шт;
    • Маніпуляційний (інструментальний) столик – 138шт;
    • Пеленальний столик – 138 шт;
    • Гінекологічне крісло – 90 шт
  3. Учасники торгів повинні подавати пропозиції на весь перелік позицій в межах даного тендеру. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.
  4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАР датованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.
  5. Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою (1) з 9:00 до 17:00.
  6. Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою (1) і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 6,00 (шість) доларів США або еквівалентну суму в українській гривні по обмінному курсу на дату платежу, зазначеному на офіційному сайті НБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) на наступний рахунок:

для платежів у доларах США:

  • Одержувач коштів (beneficiary): Державна казначейська служба України, Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6 (STATE TREASURY SERVICE OF UKRAINE, Ukraine, 01601, Kyiv, Bastionna str., 6);
  • код: 37567646;
  • валютний рахунок одержувача коштів (account): 25133012855000;
  • банк одержувача коштів (beneficiary bank): Публічне акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України”, м. Київ, Україна (JSC “THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE“, Kyiv, Ukraine);
  • SWIFT: EXBSUAUX;
  • код банку: 322313.

Звертаємо увагу, що при оформленні платіжного доручення в іноземній валюті в полі “Деталі платежу” (Details of payment) необхідно вказувати код класифікації доходів бюджету 24060300.

для платежів в українській гривні:

  • Отримувач коштів: Управління Казначейства у м.Луцьку/м.Луцьк/24060300;
  • код отримувача (ЄДРПОУ): 38009628;
  • рахунок отримувача: 31112115700002;
  • банк отримувача: ГУ ДКСУ у Волинській області;
  • код банку отримувача (МФО): 803014.

Платіж потрібно здійснити прямим переказом на один з вказаних вище рахунків.

Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів. Представники учасників торгів можуть отримати Тендерну документацію у офісі Групи консультативної підтримки за вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що послуга по доставці буде окремо оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

  1. Кваліфікаційні вимоги включають: (і) відсутність прострочених боргів перед податковими органами; (іі) принаймні п’ять (5) років досвіду у виробництві/постачанні аналогічних товарів по кожному лоту; (ііі) успішне завершення, договорів на поставку, монтаж і технічний супровід медичного обладнання протягом останніх 5 (п’яти) років з наступними вимогами:
  • один договір на суму не менше ніж 700 000,00 (сімсот тисяч доларів США), або;
  • два договори на суму не менше ніж 350 000,00 (триста п’ятдесят тисяч доларів США) кожний, або;
  • три договори на суму не менше ніж 250 000,00 (двісті п’ятдесят тисяч доларів США) кожний.

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

  1. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу (2) до 10:00год за місцевим часом 22 грудня 2016 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.
  2. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

10 000,00 (десять тисяч)  доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com)  за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання  Тендерних пропозиції зазначену в пп 22.1 ІУТ;

  1. Адреси, що згадуються вище:
  • Адреса (1)
    • Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації
    • До уваги: консультанта з закупівель Групи управління субпроектом Нестеренко Ігоря
    • Україна, Волинська обл, м.Луцьк, вул. Прогресу, 7, будівля Департаменту фінансів Волинської ОДА, каб. 103
    • Часи роботи: 9.00 – 17.00 год. з понеділка по п’ятницю.
    • Телефон: +38 (0332)-777-207
    • Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.com
  • Адреса (2)
    • Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації
    • До уваги: начальника управління Ващенюка Ігоря Степановича
    • Адреса: вул. Степана Бандери, 5, м. Луцьк, Україна, 43000
    • поверх/кімната:
      2-й поверх, кабінет канцелярії.
    • Часи роботи: 8.00 – 16.00 год. з понеділка по п’ятницю.
    • Тел + 38 (0332) 24-35-59
    • Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.com з обов’язковою копію на uoz@uoz.volyn.ua